Ο Απαγορευμένος Φιλόσοφος #1

 


Είμαι Γερμανός Εθνικιστής. Αυτό σημαίνει ότι διακηρύσσω την εθνικότητα μου. Όλες οι σκέψεις και οι ενέργειες μου ανήκουν σε αυτήν. Είμαι Σοσιαλιστής. Δεν αναγνωρίζω καμία τάξη και κοινωνική περιουσία, εκτός από αυτή της κοινωνίας του λαού, που αποτελείται από ανθρώπους συνδεδεμένους μέσω αίματος, ενωμένους από μία γλώσσα που ανήκουν σε κοινή μοίρα. Αγαπώ αυτόν τον λαό αλλά μισώ την σημερινή πλειοψηφία του, επειδή βλέπω ότι εκπροσωπεί ελάχιστα το μεγαλείο του λαού μου όπως και την ευτυχία του.
Α.Χ.

Όταν το "Γερμανός Εθνικιστής" γίνει Έλληνας Εθνικιστής και Εθνικός Κοινωνιστής και τότε ναι θα έχει ξεκινήσει η Αντεπίθεση. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γερμανία.Όταν οι "Wellcome Refugees" έρχονται αντιμέτωποι με την ηλιθιότητα τους!

Η Ευρώπη των Εθνών δεν πέθανε!Ρεπορτάζ από Πολωνία!

Γαλλία. Το ανύπαρκτο κράτος προστατεύει τους λαθρο από την οργή του Γαλλικού Λαού!